Balkong häng

Jag hängde på balkongen i måndags och bara hade det skönt i solen, underbart med sol på balkongen, den kommer runt 1530 och stannar ett bra tag in på kvällen.
Underbart!

Längtar till sommar på balkongen med rose och gott sällskap.



Jag passade på att fixa naglarna!
Bortse från det små snuskiga bordet, det väntar ett svart nere i källarn som jag fått av Millan!




haha, hemsk bild men det var bara såååå skönt! ser lite sådär halv mossig ut i ansiktet också och röd, men det gick ner rätt så snabbt men att få sitta ute i värmen och bara njuta känns ju helt lovely!


Kommentarer
Postat av: Emelie

Jag kommer jättegärna över en kväll o dricker Rosé o sällskapar med dig...=) Kram

2011-04-28 @ 21:15:52

Lämna gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0