Friday I´m love

Hej!

Fredag idag, veckan har vart kanon och helgen hoppas jag blir likadan.
Ikväll ska jag upp till syster och D för lite grill och god middag, kanske blir det lite poker spel också, dags och bli rik.. hihihi..

Igår kväll var jag och Lina upp till Bilkompaniet, det var trevligt, vi fick hälsotallrik som innehöll 500kalorier, och jag tyckte det väl var sådär att vara nyttig, maten smakade ingenting!
Kameran gick inte på full speed igår tyvärr, 1 kort bara och det var på den tråkiga maten, ingenting på Titti som för övrigt var riktigt rolig.

Sen fick vi lyssna på en tjej Susanne Gustavsson som berättade om mat och mått osv, hon sa att man inte ska välja bort nånting utan man ska äta med måtta, vilket jag ibland kanske har lite svårt för.. ha ha..

Kläder igår var enkelt, jag klädde mig som jag känner mig. tråkigt och svart.




Jag toppade det svarta med klockan





Hälsotallrik - 500kalorier vilket är lika med




Hungirg när jag kom hem vid 2130, the med Phu och rostad macka i sängen med sista avsnittet av Stylisterna!

Nu fredag och klockan är typ stax efter 8, lets go!

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0