Onsdag

Mitt i veckan, skönt!
Helgen närmar sig, jag hoppas att den bjuder oss på sol och värme, man har ju blivit lite bortskämd med det nu.
Imorrn torsdag har Enköpings centrum Tjejkväll vilket betyder att affärerna är öppet lite längre än vanligt och förmodligen bra erbjudande i vissa butiker.
Jag tar mig dit med Majsan & Linda, kika runt lite i butikerna sen hoppas jag på att solen skiner så man kan sitta ute någonstans med ett glas rose.. mums!

men först är det jobb till 17 idag och sen löpning ikväll, ska inviga Gånsta tänkte jag.
Inte vart upp där ännu, så ska bli skönt med "gamla" spåret igen och ge sig på 5:an.


Sen hoppas jag att jag får träffa eller åtminstone åka och titta på mosters mirakel.. ♥


Kommentarer
Postat av: Millan

Ååååå jag vill oxå se Elsa...kidnappa med henne på lördag vet ja ;))

2011-04-27 @ 19:44:39

Lämna gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0