Påskägg

Hej!

Hade ett uppehåll igår, hade inte så mycket att rapportera men idag återkommer jag med bilder vad som hänt dem senaste 2 dagarna..
Löpning tisdag, och sen hittade jag en himla söt fp med ägg, 4st alldeles lagom för mig!
Helt underbart väder att springa i också, gick mycket bättre än sist, och jag måste verkligen sätta fart nu, 17 maj är det dags för årets första lopp..  




Jag laddade med en banan innan, gott!




Igår onsdag middag hos Lina, hon gjorde som vanligt grymt god mat!




Vi åkte till Italien tur & retur



Thats it!

Idag torsdag är det jobbdag till 14:00, sen åka och handla, hem, hinna med löp kanske, upp till syster och D för lite påskmat med farmor och farfar och H, sen rullar den här helgen på.. Härliga liv just nu!



Kommentarer

Lämna gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0