Torsdag 21/4

Heej!

Välkomna tillbaka efter Påsklovet.. =)

Jag tror aldrig det har vart så underbart med Påsk någonsin och några dagar ledigt, spec eftersom vädret har bjudit på riktigt pre sommar värme!
Helgen har gått i 180 och inte försen igår sa det stopp typ..

Torsdagen var jag hos syster och D tillsammans med familjen pappa och Co för buffe som vi fixat iordning.

med tanke på värmen så körde jag sommaroutfit, invigde sommarskor och chinos..









Jag har älskat livet hela helgen, och känt mig riktigt jävla lycklig, och idag har den avslutat med ett mirakel.. ♥

Kommentarer
Postat av: Emelie

Ohhh...gumman det verkar som vi har haft en underbar helg båda två. Jag blir så glad av att läsa att du haft en fin helg, d är du värd!!! Livet är underbart just nu...=) Har provat en lägre löpsträcka nu som vi kan springa imorgon...=) Kram

2011-04-25 @ 15:19:47
Postat av: Emmelie

Hej Ida!! Åhh vad kul att höra, låter fantastiskt! Men nu blev jag riktigt nyfiken, berätta vad som hänt =)

Stoor kram i sommarvärmen!

2011-04-25 @ 16:14:28
URL: http://www.andraintryck.blogspot.com
Postat av: Millan

Japp...ett litet vårmirakel blev det =))

2011-04-25 @ 16:31:47

Lämna gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0