3 aug

Veckans mitt i veckan dag är idag, wihoo.. Det betyder med andra ord att veckan vänder mot helg och man kan börja planera lite för vad som komma skall..

Jag ser fram emot denna helg då jag ( igen !) åker upp till Leksand för att hälsa på hos Millan & Peter, denna gång med sällskap av H för att vi allihopa ska gå på sista sommartravet V75 på lördag i Rättvik.. !
Det ska bli sååå himla roligt!

Men helgen är inte riktigt här än, så vi väntar med det va..

Igår var det riktigt kanon väder ute, man kan verkligen inte klaga på den värmen vi har nu... Love it!
Så jag passade på att ta en promme med Em, härligt härligt..





Jag tog kort på mitt snygga linne från H&M, alltid lite roligare att röra på sig med snygga kläder.
Festis var lite ledsen hon inte fick följa med.. Ser ni? =((

Jag avslutade kvällen inomhus! Jag vet, skit dåligt, men jag har fastnat för The Killing nu med vår svenska stjärna Kinnaman.. Grymt bra serie så jag låg och streamde hela kvällen.





Kommentarer
Postat av: Millan

Ja snart kommer du igen! =) Ska bli skojigt i helgen....undrar om man vågar ta sig ett glas vin då ;)

2011-08-03 @ 16:27:03
Postat av: maria

sv, hehe okej =). aa den är ju så bra har nyss sett klart hela säsong 1, kunde inte vänta på avsnitten på tvn xD

2011-08-03 @ 19:53:00
URL: http://marialouiseekman.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0