Måndag 7/2

Good morgon!

Helgen gick snabbt förbi oss som vanligt, fredagen var lugn med träning och soffan bara, skönt!
Lördagen var min & Linas kväll, mat och vin ( en hel del) och sen lite dans.. =)

Bilder från min helg kommer här



















Helgen har vart kanon på alla sätt & vis, men också rörig, ibland blir det inte som jag tänkt mig..
För övrigt syns det inte på bilderna, men jag har klippt mig i veckan, och är såå himla onöjd!
Jag vill ha tillbaka mitt hår tack!
Nu jobba på lite granna, imorrn kl 05:00 drar jag till Arlanda för lite sol, flyget går 0740 mot Teneriffa!


Kommentarer
Postat av: Emelie

Ser ut som din lördag var bra!!! Ikväll ses vi äntligen för en fika, wihooo...sen drar du till värmen o kommer tillbaka som en pepparkaka, gissa vem som kommer bada i brun utan sol-kräm, haha. C Ya 2nite. Kram

2011-02-07 @ 10:51:48
URL: http://www.e-city.se/web/onside/
Postat av: Emmelie

Du får ha så himla härligt i solen! Njut lite för oss också ;)

Kram!

2011-02-07 @ 12:57:24
URL: http://www.andraintryck.blogspot.com

Lämna gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0