Måndag

Hej!

Veckan första dag är här, spännande!

Denna vecka är nästan redan nu full proppad med roliga saker, och jag längtar lite spec till helgen när jag åker till Sthlm på lördag med Lina och hälsar på hos Em.

MEN först en hel del träning på A3, spinn tisda - onsdag och på torsdag tänkte jag köra ett Pump pass, ska bli riktigt skönt och få köra igenom kroppen och vakna med lite lätt träningsvärk on friday.. !


Idag kl 10:40 ska jag till Tandläkaren också, har vart duktig på sista tiden med 2min borstning & munskölj & tandtråd, får se om det hjälper.
Jag får rätt ofta lite skäll för mina tänder, då tandläkaren inte gillar dem, alltid hål på gång eller hål, men idag tror jag på bättre tur än så!






Ser ni inte så fiiina dem är?? haha..

Nu jobba på lite innan det är dags att åka ner..


Kommentarer
Postat av: Lina

Sthlm kommer bli skoooooj :)

2011-02-21 @ 14:51:16
URL: http://linastrandh.se

Lämna gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0