Ullared

God morgon!

Igår var jag hemma hos syster & Danne och åt lite middag, och snokade efter skor i systers garderob till helgen..
Vi kom in på ämnet Ullared då min syster ska åka ned dit imorrn, en baby är på väg och det behövs handla till det. Helt rätt tycker jag, dock kände jag lite annorlunda och jag tror jag sa så här

- Om man inte åker till Ullared och ser vad dem har, så är det ingenting man saknar att man inte besökt.

Jag tror jag har rätt & fel, läste deras blogg idag och kolla vad massa fiint jag hittat där!











Ser ni vad jag menar?
Det står dock inga priser, vilket jag kan tycka är dåligt, men det verkar som om jag borde hålla mig borta.. haha..
Kattburken skulle åka med direkt, likaså nå snygg väska, kanske ett skärp, en gymboll, och den svarta lampan, sen skulle jag göra det jag är absolut bäst på - handla sånt jag inte behöver.
Så Ullared får vänta på mitt besök ett tag till tror jag, men jag kan erkänna att det kliar lite i fingarna.

Men syster, om du passerar förbi en gymboll - släng ner den i vagnen ( om den får plats ) så köper jag ut den när du kommer hem.. =)

Gå in och kolla på Ullared bloggen : http://gekasullaredbloggen.blogspot.com/

och syster - Ta med den STORA plånboken!


Kommentarer
Postat av: Isabel

Haha... det finns fortfarande plats i bilen ;)

2011-02-23 @ 11:07:07
URL: http://meandus.blogg.se/
Postat av: Isabel

Haha... det finns fortfarande plats i bilen ;)

2011-02-23 @ 11:08:28
URL: http://meandus.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0