Vår snart?

Våren känns lååångt borta jag vet, men jag håller tummarna för att den kommer snabbare än vi tror.
Det är ändå ljust när jag åker till jobbet kl 0730 varje morgon, det är ett gott vårtecken.

Jag har planer på en NY resa i hösten, jag vart lite shopping sugen när jag var på Tenriffa, så jag har sagt till mig själv - inte handla kläder för mer än 250:- i månaden.
Nä, jag tror inte heller det kommer funka men jag kan försöka iaf, eller hur?

Jag är redan sugen på dessa godingar från www.nelly.com

Paprika - Open Back Shift Dress

349:-

Day Birger et Mikkelsen - Day Lola Dress

1945:-

Rare Fashion - Mesh Tube Dress

499:-

Färg ska det vara tycker jag!

Till dessa klänningar behöver jag ett par snygga babys.. hm..

Timeless - Hall


379:-

 Nelly  Shoes - Karissa
379:-




Kommentarer

Lämna gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0