Där jag bor..

Försöker jag inreda snyggt och enkelt..

Här kommer lite kort från min lägenhet.



I köket ovanför skåpen köpte jag dessa lådor på Ikea, smarta och snygga för förvaring.



Vardagsrum med tavlor på mig & Lina, från resan till OZ som vi gjorde när vi var 19, det klart 3 bästa månaderna i mitt liv so far.. 

Sista bilden, klockan i vardagsrummet tycker jag är rätt coolt, den hamnade där under uppackningen, och den sitter kvar än så länge, snyggt?





Dem 2 översta bilderna har jag lekt lite med i Picnik, riktigt roligt program som du kan enkelt kan använda och redigera dina bilder.. Perfekt eftersom det inte är något program du måste ladda ner till din dator.

Nu blir det mat och halv 8 hos mig.

// Ida


Kommentarer

Lämna gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0