Forever 25

God dagens!

Gårdagens träning vart bättre än vad jag trodde för att vara måndag, körde ca 45min varav ben i ca 15min.
Resten av veckan se ut såhär när det kommer till träning

Onsdag - Tennis 60min
Torsdag - Bodypump
Fredag - vila
Lördag - löpning 30min + styrka
Söndag - vila

Söndagar har visat sig vara mina riktigta vilodagar.. haha..

Kikade in på Hm hemsidan häromdan, big mistake!
Jag har bannlyst mig själv därifrån, men denna bikini slank ner i min shoppingbag och ligger nu på Posten och bara väntar på mig... hehe..

Ska försöka mig på den där kropppen också, men den kanske man också kan beställa från webben.. =)

 
Bilden från www.hm.se


P.S Dagens rubrik - födelsedag närmar sig med storsteg, jag vägrar 27, så Forever 25.

// Ida


Kommentarer
Postat av: Lina

Haha...Snygg bikini :) kram

2011-01-11 @ 13:04:20
URL: http://linastrandh.se
Postat av: Millan

Men Ida...du har ju en blogg!! Sånt måste du berätta för mig ju =))

Skoj å läsa =))) Hoppas allt är bra..



Kram

2011-01-11 @ 13:07:38
Postat av: Ida

Lina: I know! Kroppen kommer på köpet hoppas jag.. =)



Millan: Tja! Haha, den har ju precis öppnat, massa som ska fixas.. Kommer ni hem sista helgen i januari? Hälsa P.

2011-01-11 @ 13:52:52

Lämna gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0