I Form

Jag brukar kika in på denna sida http://iform.se/, där kan jag fastna i flera timmar, läsa om träning och kost, tips och råd osv. 
Såg att Emelie kör på deras träningsprogram för 10km löpning, helt rätt. Det bästa är ibland om man vill nå sina mål att följa ett schema, löpning och kondition skaffar man sig ganska lätt, sen gäller det att backträna och köra lite intervaller så man orkar hela vägen runt. 

2011 - Målet med milen i sept är helt klart att springa under 60 min. 


Så här såg det ut 2009 när jag sprang första gången

Detaljer
Startnummer 11012
Namn Ida Sandberg
Född 84
Förening/Ort/Land Enköping
Placering 7558
Sluttid 1.07.42

Distans Totaltid Plac
5 km 33.20 6968
Mål 1.07.42 7558




Då trodde jag helt ärligt jag skulle dö när jag sprungit 3km, misstaget jag gjorde var att försöka ta mig ur klungan dem första 3, nu vet jag att jag kan springa lite lugnare i början och öka på slutet.
Marathon. se har ett kanonprgram, men det sätter inte igång försen i April, så i april kommer jag springa enligt schema för att nå mitt mål.

Var inte 100 nöjd med min 5km tid heller - 33,20 inte OK inte för mig iaf! men i år blir det hård träning, vi får se efter lördagen den 3sept hur det gick med målet, jag hoppas jag lyckas.

Hörde jag heja heja heja.. haha.. =))

Kommentarer
Postat av: Emmelie

Många hejarop får du från mig! Är säker på att du kommer klara målet!

Kram

2011-01-25 @ 19:40:49
URL: http://www.andraintryck.blogspot.com

Lämna gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0