Måndag 17/1

Hej!

Nu är det måndag igen, ny vecka och nya tag i livet och med träning.
Måste med handen på hjärtat säga att jag är så grymt nöjd med mig själv just nu, jag tar mig tiden och orken att fixa bra mat och packa väskan och gå till A3, eller träna hemma med Shape up med Blossom..



Jag äger dock ingen boll (födelsedag 29/1.. hihi.. ) men det går bra att göra övningar även utan bollen, och det tar mer än vad man tror.

Ny vecka ser ut såhär

Måndag - Träning på A3, blir löp och lite styrka
Tisdag - promme tur & retur jobbet
Onsdag - A3
Torsdag - Bodypump A3
Fredag - den speciella dagen fredag är alltid vilodag!
Lördag - löpning
Söndag - Bodypump

Känns rätt skönt men denna vecka, vecka 6 befinner jag mig utomlands och ska vandra runt i bikini 7dagar, det måste kännas OK, så bara köra hårt fram tills dess, sen hem och ladda om batterier för detta..

http://www.varruset.se/start/




Källa: http://www.tjejmilen.se/start/

MEN, det roligaste av allt det här året är detta lopp, som jag kommer avsluta sommarn/hösten med..

Du bara måste gå in och kolla på bildspelet på denna länk: http://www.tjurruset.se/start/content.cfm?Sec_ID=2945&Rac_ID=216&Lan_ID=1

Tjurruset den 8oktober, vill ni vara med och springa, eller rättare sagt försöka ta sig fram i pissig terräng?



hehe.. Fun!

Nej, hörrni, nu dags och jobba på lite!
Hoppas på en bra start på denna vecka nummer 3 året 2011.

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0