Onsdag 14/1

Hej!

Igår möttes jag av ett litet väldigt litet nederlag när jag ställde mig på vågen, och ja jag vet man absolut INTE ska mäta sig på det sättet när man tränar och sådär, men man kan ju inte låta bli.
Vågen står kvar på exakt samma siffra som efter nyår, och jag tycker mig kämpa på rätt bra med mat och såvidare, men nästa vecka start måndag 31/1 blir det nyare tag igen, då jag ska testa att äta enligt matschema som jag tagit från Kropp&Hälsa Aftonbladet, så får vi se vad som händer.
Spännande..

men ni kanske undrar varför jag inte sätter igång redan idag?

Jo, jag fyller ju på på lördag så på fredag bjuder jag familjen (pappas sida) på mat och fredagsmys och på lördag är det fest med tjejerna, så kalorierna kommer ramla över mig i helgen.. haha..
Så nya tag på måndag!

Här kommer en sneak peak på det jag bjuder på, det blir lite buffestuk med paj och annat smått & gott.  

bri1

Brieostpaj som jag tänkte köpa lite marmelad till, och lite rostbiff, kanske nå annat plock också.

Sen ska jag även göra en kantarell och köttfärspaj, mums!

och avsluta med denna paj:



Ser den inte gooood ut så säg!?!

Bilder lånade från matplatsen, och http://pernillawahlgren.se/bloggar/jennys-matblogg.


Kommentarer
Postat av: Emelie

Gumman, du vet att muskler väger mer än fett...o d är därför vågen inte visar ngt...fast du har har minskat i storlek.

Ohh, vad jag önskar att jag kunde vara med på lördag, men d får vi ta igen en annan dag...Puss

2011-01-27 @ 09:31:59
URL: http://www.e-city.se/web/onside/
Postat av: Lina

Kakan va grymt god faktiskt, nötterna till trots ;)

2011-01-30 @ 16:17:47
URL: http://linastrandh.se

Lämna gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0