Söndag 16/1

God dag!

Lördagen var kanon med spel, god mat och trevligt sällskap.
Like lördagar, men nu söndag.

Hunnit med fika med tjejerna, träffa farmor & farfar, nu laddar jag inför Bodypump på A3, klockan 16:30.

Tränat på bra denna vecka, och denna vecka kan bara bli bättre.
Ska börja min vecka med cykel fram och tillbaka till jobbet, utan att slå på arslet..

Jag försöker vara motiverad, och kanske en dag får man denna kropp.. haha, nej då men man kanske kommer in i sina gamla jeans igen iaf.. =)





Victorias änglar!


Nej, nu dags och ta på sig och ta sig ut, träning och träningsvärk väntar.. =))

Hoppas söndagkvällen blir kanon för er, och för guds skull, missa inte detta ikväll kl 20:00 på tv4.



Ett av dem bästa serierna just nu!



Kommentarer
Postat av: Lina

Du är duktig du!

2011-01-16 @ 17:24:28
URL: http://linastrandh.se
Postat av: Isabel

Duktig du är! En annan har bara latat sig i soffan halva dan samt packat upp lite fler lådor =) Kram

2011-01-16 @ 18:20:55
Postat av: Emelie

Kanonbra jobbat ida...du kommer bli så stark och få en nice beach-kropp till sommaren. Tack för en mysig fika igår...=)



Kram

2011-01-17 @ 09:22:00
URL: http://www.e-city.se/web/onside/
Postat av: Ida

Tjoho..

Jag vet, det känns duktigt också, undrar när man kommer gå in i väggen??

Tack Emelie! Fika snart igen, innan den 29/1..

KRam på er!

2011-01-17 @ 10:17:00
URL: http://festisandi.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0