Tisdag 18/1

Hej läsare!

Tisdag idag, skönt, jag tycker dagarna och veckorna bara rusar förbi i en himla fart, skönt det.
Vi närmar oss 8 feb.. =)
Det är typ 3 veckor kvar till semester!! Ska bli grymt skönt med värme, även om det inte är tropisk hetta så är allting bättre än detta!

Jag längtar till den här nyansen på kroppen, och spec i ansiktet.. =)



Katta, Lina & jag.

Längtar till vår/sommar och allt som hör den till tex:




Grilla på Linas balkong, mums!



Festis får komma ut, dock inte på samma bakgård som alltid, vi har ju flyttat i år så det blir koppel på gräsmattan på Bergsgatan 18.



Grill hos Mikan, dock 2 år sen men hoppas på mer såna här kvällar detta år.



Jag, Emelie, Lina & Carro hamnfest 2009





Lina och jag hittar alltid stunder i veckan på våren för ett glas vin, tror det här var första rose vinet 2009.



Jag hoppas på spontana utgång, som egentligen är planerad men blir spontan.



Syster och jag, denna sommar 2010 kommer bli helt nytt för oss båda! Spännande och härligt!





Eftersom jag är ett fan av att spela spel, dock jävligt dålig förlorare så kanske man ska bjuda in till spelkväll snart..



Elitloppet sista maj är ett måste sen 2 år tillbaka!



Åka lite båt i sommar hoppas jag också!





Pink konsert 2010, än så länge ingen sommarkonsert bokad i år, hoppades på Lasse men han verkar inte vilja köra nå, tråkigt.



Du ♥ Du = 3



3veckor kvar till en sån här outfit... =)
Alla bilder är från min facebook sida.
Nä, nu dags och jobba och fortsätta lääängta efter våren/sommarn 2011!

Kommentarer
Postat av: Lina

Men ååååååh, jag vill har vår/sommar NUUUU!!

2011-01-18 @ 11:58:43
URL: http://linastrandh.se
Postat av: Angelica

ååh så härligt med sommarbilder!!

2011-01-18 @ 13:13:51
URL: http://stylebyang.blogg.se/
Postat av: Ida

Jag med!!

Denna sommar 2011 hoppas vi på massor av sol, sol sol.. =))

2011-01-18 @ 14:10:44
URL: http://festisandi.blogg.se/
Postat av: Emelie

Ohh Ida vilka underbara bilder, blir alldeles varm inom mig. Jag vill oxå ha sommar nu, långa dagar, varma dagar...spontana utekvällar o grillkvällar med underbara människor...Gud va jag längtar!!!

2011-01-19 @ 09:22:57
URL: http://www.e-city.se/web/onside/

Lämna gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0