Torsdag 13 jan

Godmorgon!

Tennisen igår gick bra, vi stod mest och sköt långbollar då jag inte är riktigt 100 på tennis, men kanske kan jag bli om man fortsätter spela någon gång ibland..
Kostar dock 190:- per gång, lite små dyrt tycker jag för en timmes träning.

Men ett litet tips såhär på morgonkvisten, Proffs torrschampo



Absolut inte det bästa Dry shampoo jag testat men Okey, fick lov och använda det imorse då jag kanske slarvat lite med att tvätta håret.. haha..
Funkar so far iaf, håret blir lite strävt men funkar.

Idag blir det Bodypump på A3, skööönt!
Så imorrn kan man väl knappt gå.. haha..

// Ida

Kommentarer
Postat av: Emelie

Hej på dig min fina vän! Först vill jag bara säga att jag äntligen hittat hit...wihoo!!! Sen vill jag säga att jag tycker du är helt awesome som håller igång träningen. Sen måste jag även säga är jag tok-avis på dig för att du sk åka utomlands! Sugen på någon promenad en dag, då vet du att jag alltid ställer upp!!! Men det kanske vi ska vänta med tills snön är borta...Puss

2011-01-13 @ 10:05:40
URL: http://www.e-city.se/web/onside/
Postat av: Lina

Du kommer nog inte tycka det är så skönt imorrn, dålig träningsvärk ;) Duktigt av dig!

2011-01-13 @ 10:12:48
URL: http://linastrandh.se

Lämna gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0