Singing in the rain

Härliga fredag !

När jag vaknade imorse ville jag inget annat än att ligga kvar i sängen, slå på tvn och stanna kvar under täcket. nånting säger mig jag inte var ensam med den tanken imorse.

Helgen närmar oss med stor steg, och jag hoppas att solen visar sig imorrn när syster fyller år, så att hennes födelsedagsfest i trädgården blir helt underbar!

H & jag har även främmande i lägenheten hela helgen utav Millan och Peter, jag hoppas och tror att det blir en helt underbart rolig helg, men hoppas verkligen på lite soooool.... !!





Bild på mig & syster när vi var på vinprovning i Californien förra våren.


Kommentarer
Postat av: syster

Fyller på söndag, mycket viktigt! Men fest på lördag, hoppas också på sol. Kram

2011-07-15 @ 09:26:01
URL: http://meandus.blogg.se/
Postat av: Stina

SV: Jao, e väl så de blir ibland.. Men har ju ett års modedesignutbildning bakom mig så jag sätter mig ner och syr en egen istället :) Blir nog helgens project kanske, om ja hittar nå ställe där jag kan sätta upp symaskinen..

2011-07-15 @ 10:13:29
URL: http://guchie.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0