Hangover

Härligt med söndag!
Helgen har gått snabbt, men det är skönt att vi har en 4 dagars vecka framför oss nu, sen midsommar på det och några dagars ledigt.. skönt!
Hoppas bara sommarn hittar hit igen, just nu känns det som den är på semester.. =((

I lördags var jag på bröllop hela dagen dock inte som gäst utan mer som hjälpreda, och bröllopsparet hade rejält tur med vädret kan jag säga, det var strålande väder hela dagen! 




Idag har jag vart i Västerås och kikat på Hangover II på med H, var mycket trevligt med bio en sån här tråkig och regnig söndag.. Fillmen var riktigt bra faktikst!
Outfit enkel och skön, märkte dock på bion att koftan luktade lite kräka efter en liten Elsa som jag träffade igår efter bröllopet.. haha.. 



 

Kommentarer
Postat av: Lina S

Åh, gott med såna det va inte igår!!

2011-06-20 @ 10:18:50
URL: http://linastrandh.se
Postat av: Emelie - PT och kostrådgivare

Sv: Ja det är min mage, så tack så hemskt mycket, vad glad jag blir! :) Vill också se hangover II så du får inte avslöja något ;)

2011-06-20 @ 17:02:17
URL: http://bodybybeijer.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0