BBQ

Tjola hopp!

Var upp igår till syster, Elsa och Danne för lite grillat och en skön lördag kväll, och det var precis vad det blev också..

Maten smakade underbart, det är inte mycket som slår grillat en sommarkväll som igår, vädret just nu är ju helt underbart!

Jag fick hänga med Elsa också, vilket gjorde kvällen ännu bättre! ♥







Maten smakade ljuvligt kan jag säga, det är verkligen nu på sommarn man ska bo i hus och ta varje sommarkväll och grilla, finns inget så gott som det!

Jag hann med lite målning av naglarna också, som vanligt Depend.





Nu ut i solen snart och hänga med Lina, vi tar med oss nånting och äta och lägger oss i en park och njuter av värme och sooool...!!

Kommentarer
Postat av: Amanda

Ja, jag sitter faktiskt i solen just nu :) Så skönt.

2011-05-08 @ 12:41:54
URL: http://mycketamanda.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0