Weekend

Helgen är förbi, och den har vart bra på alla sätt ovh vis måste jag säga.
Fredagen var lugn med mat och musik hos H, igår var jag med tjejerna ute hos Karin på middag och häng, var en riktigt trevlig kväll med mycket god mat och mycket snack..



Fredags middag, sallad, rotsaker i ugn med kyckling, gott!

Jag hade ingen aning om vad jag skulle ha på mig i lördags, så så här ser det oftast ute hos mig när jag försöker bestämma mig.





Detta blev slutresultatet..









Ja, som sagt helgen har vart helt kanon, och ni såg rätt, Stina var med på festen också, och ja hon är en gris..
Hon hade lite humör kan man säga, men var väldigt trevlig, lätt att umgås med.

Nu ska jag strema ikapp Greys, Desprate & Private pratice


Kommentarer
Postat av: lovisa

vilka härliga bilder :D

2011-05-15 @ 14:56:47
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/
Postat av: Emmelie

Tack själv, det var super! Nästa gång får det bli drinkar här på balkongen =)

Kram

2011-05-15 @ 16:27:15
URL: http://www.andraintryck.blogspot.com

Lämna gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0