Fyndat och rensat

Igår försökte jag gå igenom min garderob för att hitta saker att sälja på Tradera.se men det gick sådär, jag har en del kläder hänger med prislapp kvar, som jag inte använt som jag köpte dem för typ sisådär 1 - 2 år sedan, men jag vill ändå inte kasta dem eller sälja dem.

vad är det för fel på mig?

Om jag inte använt dem nu så kommer jag inte använda dem sen heller, men ändå så ska man ha dem kvar ? 
 

Hittade några väskor som jag glömt bort, den röda måste användas nu i höst !




Bort med sommarskor, och fram med "göm tårna skorna" tex dessa:



Här är dem kläderna ( just nu 4 - 5 klänningar som kommer säljas )





Kommentarer
Postat av: caiza

Så brukar det vara för mig med, att man vet att man inte kommer använda det men kan ändå inte slänga bort det :P

2011-09-20 @ 14:15:26
URL: http://caizawidin.blogg.se/
Postat av: Jennilie

Sv: Tack och ja visst var servisen fin :)

2011-09-20 @ 16:37:13
URL: http://dayswithjen.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0