Söndag 9 jan

God dag.

Morgonen har jag ägnat åt Filip & fredrik årskrönika, love att man kan kika tv i efterhand..
Annars brukar jag ägna mina fm på söndagar åt att streama serier ifrån denna sida

http://www.free-tv-video-online.me/internet/

Man hittar sin serie och klickar sig in på det och vips, där har du dem senaste från veckan som gått..
Vissa klipp är rätt kassa och ska uppdateras hela tiden, men har man lite tur som jag oftast har så funkar det hela vägen..

Igår var det 50 års fest för Conny.

Visar en bild, dock inga på mig, men slänger in lite andra kort också, så varsågoda:

En (liten) bild visning kommer nedan..



festen var kanon, för att inte tala om bandet!

Nytt nagel också, lite sommar färg..
Från: Forever21



Även fast det är söndag, så ser jag fram emot födelsedag om några helger och kanske då få dricka en god drink ute. med mina vänner.. mums!




Nu, nu dags för mig att klä på mig och knalla ner till A3, kanske väntar mig en resa om ett par veckor framåt eller rättare sagt en månad, så måste komma liiiite i form tills dess..

Catch u later!






Kommentarer

Lämna gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0