Milen

Hej!

Onsdag idag, veckan vänder mot helgen, härligt!
Ser ut och bli en lugn helg, ska till Bålsta på lördag och fira Camilla som fyller år, men hon ska spela match på söndagen (heja heja) så det blir en lugn lördag, vilket är mer än okey för mig.
Då kan jag nämligen ta mig i kragen och ta mig till A3 på söndag, inga ursäkter!

Igår var tanken att jag skulle ta mig till A3 sent för att slippa folk, och kunna sno åt mig ett band, men tji fick jag, klockan 1930 är gymmet fullt, vilket är bra ijoförsig, det innebär ju att det är fler än jag som är duktiga på att träna inför beach 2011.. =)

Sprang på bandet i 20 min, kom ca 3,1km, inte helt nöjd med det men det tar sig.

nu: klockan är över 8 - dags att jobba!

// Ida

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0