Run för your life

Härligt med sommartid, jag märkte igår att det är ljusare en timme extra på kvällen, vilket är riktigt skönt.
Annars brukar man vara hemma vid 1730, en timme senare mörkt, men igår sken solen och ljuset gjorde mig riktigt pigg så jag körde den första löpturen utomhus.. !
Dock vart det mer löp/promme då jag har extremt ont i mina benhinnor, (eller vad det är för nånting). Det är nånting i smalbenen som stör mig nå rejält när jag springer, men annars var det kanon skönt.








Använde mig av Löparappen när jag var ute, och mätte sträckan till 4,1km, helt okey men jag måste hitta 9km till då jag måste springa 5km minst..

Nu tisdag och några timmars arbete väntar!


Kommentarer
Postat av: Lina

Duktigt du är som var ute å löpte, tur du passade på igår idag är ju löparvädret lagom härligt ;) kram

2011-03-29 @ 10:32:29
URL: http://linastrandh.se

Lämna gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0