Helgen

Hej!

Nu är det måndag igen, och vi är redan inne i maj!

Oj vad tiden går snabbt, helt plötsligt är det bara 15 dagar kvar till Vårruset 5km, och jag känner mig väl sådär laddad för det, men nu är det 2 veckor framåt med fullt ös.. !

I lördags for jag upp till Leksand tillsammans med Camilla och Anna för att hälsa på hemma hos Millan, super mysiga Leksand, dock var gatorna ganska lugna, men det var en riktigt trevlig kväll med trevligt sällskap!

Innan jag åkte lekte jag med kameran lite granna..






Stannade till på SevenEleven för lite fika vid Dalahästen, som vanligt är jag helt kass med kameran, jag fattar inte varför jag är det. Bilder kan man ju knäppa huuuur mycket som helst så kan man bara ta bort sen om man tycker dem inte duger..



Värmde oss på en uteserveringe i Leksand men namnet




Millan hade fixat grillat till oss, och gjorde en mumsig potatis och en grymt god Sweet Chili sås!




Dagen efter körde jag All in på frukost..



Gott!

Note to my self: Knäpp mer kort männska!



Kommentarer
Postat av: lovisa

sv: jamen tackar:)

2011-05-02 @ 09:07:30
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/
Postat av: Emelie

Myyys, det ser ut som att du har haft det riktigt bra gumman!!! Vi ses imorgon...då blir det massa spring!!! Kram

2011-05-02 @ 21:44:52
Postat av: Millan

Tack för en supermysig helg! Kul att ni kom å hälsa på=)))) Kram

2011-05-03 @ 07:47:34
Postat av: Ida

Tack själv Millan!

2011-05-03 @ 08:38:12
URL: http://festisandi.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0