Bergspasset 1 mil

På onsdagen var det dags för bussarna att ta ett gäng glada löpare och fotgängare upp till bergen för att springa eller gå 5,5km, 10km, 12km, 15km eller 20km.
 
Vi valde att "gå" med stavgångsgänget men det slutade med löpningen och gång för min del uppför backarna som var hemska, men jag tog mig runt i stekande sol och överlevde en mil i bergen.
Det var jobbigt till och från skulle jag säga, men hade en ganska bra dag ändå så det kändes bra och kroppen var i riktigt bra "skick" efter den milen och fortsatt träningen dagen efter.
 
 
// Morgon // Innan start // Utsikt längs vägen // VARMT // träningssugna resenärer // Jag hamnade på aftonbladets blogg - wellness - well done //

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0