Får man vila?

Får man vila när man åker på en träningsresa som är inriktad på träning?
Ja det får man, jag körde på ganska bra, testade på sånt som jag inte kan prova hemma tex att dansa Jive med Annika Sjöö, det var helt klart ett av dem roligaste passen på hela veckan.
 
Men jag vilade också, när man kunde passade man på att vila vid poolen och ta igen sig lite grann innan det var dags för nästa pass.
 
 
// Sista dagen vid poolen // lämnade denna utsikt för träningspass // istället för GT eller en drink så zippar man på frappe // knän i solen // i väntan på sista passet på veckan så låg man vid poolen //
 
 

Kommentarer
Postat av: Emmelie

Det ser helt fantastiskt ut! Jag bara måste åka på en träningsresa inser jag nu. Säg till om du åker igen =)

2013-04-09 @ 19:28:44
URL: http://www.andraintryck.blogspot.com

Lämna gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0