Träningsresa ?!?

Välkommen hem till mig själv, vart hemma mer än en vecka och nu känns det knappt som man vart iväg. Det här livshjulet som snurrar är ganska lätt att kasta sig in i igen efter några dagars frånvaro..
 
Jag åkte en vecka ner till Turkiet, Side och bodde på ett härligt All inc hotell tillsammans med en kompis och ett helt gäng träningssugna resenärer. Helt galet hur mycket man kan träna egentligen på en vecka och hur mycket kroppen klarar av. Det fanns en dag när träningsvärken i låren var värre än V Ä R S T men ändå orkade man med att köra på ändå.
 
Vädret den här veckan var inte att klaga på, lagom varmt och lagom mycket sol för att kunna ägna sig åt just träning men även få ligga och lata vid poolen..
Det var härliga dagar kan man säga MEN träningen blev lite för mycket för mig till slut, sista dagarna hade jag inte lusten att testa nå nytt och köra på, utan då lockade en solstol och vila vid poolen mer.
 
 
//Solig morgon // Pool en tidig morgon // Pool senare på dagen // Underbara tisdag - schema // Frukost // Kvällslöp vid stranden //

Kommentarer
Postat av: Tess

Ser superhärligt ut! :) Kram

2013-04-08 @ 21:07:06
URL: http://tesswaltenburg.blogg.se
Postat av: Cissi

Härliga bilder och det verkar ha varit en INTENSIV vecka ;)

sv: Smaken är olika, men jag gillade inte filmen alls...

2013-04-15 @ 09:58:18
URL: http://cissileandersson.blogg.se

Lämna gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0