Work Out

Sista dagen i Side så körde jag Jive med Annika Sjöö, varvade med timmar vid poolen, avslutade veckan med någon km på löpbandet för att sen ta morgonrocken och duscha i sådär 30 minuter.. Sista dagen var man lite extra glad för jag kan erkänna trots underbart väder och sällskap så var min kropp lite halvt sliten och jag var sjukt trött på just träning, träning och träning så det var mycket skönt att få komma hem till det "vanliga" livet igen.
 
 
// I väntan på sista veckans pass för min del // sista kvällen på väg ner till Spa // Löpbandet på gymmet // Icetea vart den en del i brist på annat // Nya solglasögon // Läste ut boken the last day //

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0