Lördag 23/4 & Söndag 24/4

Hej och hå !

Vädret håller i sig ännu och visst har det vart underbart!?
Jag kan verkligen inte se nånting dåligt med denna värme som kommit in över oss dem här dagarna..

I lördags var jag med syster & D hos min bror där det bjöds på mat, bål och annat smått och gott, Max fyllde 20 år!
Jag minns än idag alla dem gånger jag ställt upp på honom, när vi var ensamma hemma och fixade mat, såg till han kom i säng osv.
Vi brukade göra ugnspannkaka och käka upp en hel plåt, tänk vad åren går och tänk vad mycket man gått igenom tillsammans.
Så nära men ändå så långt borta liksom.

Har dock inga bilder alls på detta kalas, kameran åkte inte fram och jag ångrar det nå grymt!
jag hade gärna haft en bild idag på min 20 åriga bror och min gravida storesyster och sen jag, det är bild jag inte tog som jag aldrig nu kan få tyvärr.

Vid 19 tiden åkte jag hemåt, Camilla var på ingång och Lina också..







Ris till mig själv denna dag för att kameran helt enkelt inte verkade fungera..

Söndag var en annan dag och jag tog mig ut i värmen med Festis, det gillade hon grymt mycket!





Kommentarer
Postat av: SARA

Det ska jag göra! :D

2011-04-26 @ 10:17:25
URL: http://jagheterintesune.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0