Träningstisda

Japp, löpte Gröngarn runt idag, kom fram till genom Löparappen att det var ungefär 3,6 km, det var riktigt skönt men också väldigt tungt för mig, kände mig inte smidig precis, tur det bara är början nu..
Vi bestämde iaf att vi ska försöka springa varje tisdag tillsammans vilket kommer bara kanon för mig, då kommer jag verkligen kunna känna och se framstegen.






Drog på mig jackan, B I G mistake, vart ju hur varmt som helst!


Hemma körde jag igång med bollen, i 40 minuter.



och avslutade min kväll med advocado, creme f, rom och gurkstavar, mums!


Kommentarer
Postat av: Emelie

Tjooo...vad bra vi var igår...o rackarns vad duktig du var som fortsatte hemma sen med bollen, bra jobbat gumman! På tisdag kör vi igen, wihooo!!! Kram

2011-04-13 @ 07:03:50
Postat av: Dennis

Ah, har precis också börjat träna nu! Går promenader tidigt på morgonen varje dag! :) Det är så himla skönt efteråt och man kan verkligen vara nöjd!



Bästa är att man kan göra det med ngn annan också, blir liksom att man pushar på varandra, för man vill ju inte vara sämre :P Haha!

2011-04-13 @ 14:05:45
URL: http://withyen.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0