Söndag

Hej!

Söndag idag, helgen har bjudit på många bra saker, vädret har vart kanon, det känns riktigt bra när solen är framme och ser till att minusgraderna sjunker en aning mot nollan..

Lördag var en lugn lördag, fika på stan, shoppat lite nytt på H&M, hängt med Festis, kollat Mello och ätit planka!

Bilder här varsågoda..








Jag försökte mig på en promme i vinterlandskapet med festis, men hon vände i dörren..







Nya jeansleggings, ångrar dock jag inte köpte ljusare färg, men 199:- så blir kanske ett till par!

Nu fortsätter jag streama.. =))


Kommentarer
Postat av: Lina

MEN vad gott det såg ut,,,,nice leggings. kram!

2011-02-20 @ 13:39:21
URL: http://linastrandh.se

Lämna gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0