27 dagar kvar

Japp, 27 dagar kvar till Egypten resan med syster, Danne och Håkan.
det ska bli såååå skönt att komma ifrån denna vinter, och snö landskap.
Känns som jag lite lätt har tröttnat, jag längtar till den där dagen när man ser asfalten igen, och vårskorna åker på och jeansjackan, den där första solen som värmer oss.. mm, snart kommer den!

Håll ut, våren kommer i år igen.. Jag lovar.



Det här var 2009, sist jag var i Egypten, det var blåsigt.. Det har var sista dagen tror jag, då var det som värst.


Kommentarer
Postat av: Lina

haha, du ser lagom nöjd ut ;)) menva härligt!! Kram

2011-01-12 @ 16:56:04
URL: http://linastrandh.se
Postat av: Millan

Äh så kallt va det ju inte!! ;)

Antar att ni inte åker till Marsa Alam???? haha

Inte ett dugg avis...glad för er skull ;)

Kram

2011-01-12 @ 17:13:50
Postat av: Isabel

Glöm inte att Sune ska me också =)

2011-01-12 @ 18:24:52
Postat av: Ida

Haha Isabel, jag glömde.. sorry.. =))



Millan: Inge Marsa Alam denna gång, nu blir det Hurgharda, hoppas på mindre blås där och kanske lite bad tom.. hm..

Kram

2011-01-13 @ 08:25:12
URL: http://festisandi.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0