Fredag 28/1

Good morgon!

Skulle vara morgonpigg och skicka iväg ett mms imorse till er, men det gick åt helvete rent utsagt!
Jag har aldrig haft probelm innan med mms till bloggen eller mms överhuvudtaget, men efter jag köpte och använder iPhone så är det som om det strular hela tiden.
Ibland funkar det, som igår med kakbilden imorse inte. S U C K eller F U C K!

Iaf, jag är sugen på att förändra livet och göra nå helt galet, olikt mig men ändå inte.

Till vintern 2012 har jag några saker som jag skulle vilja göra:
- nytt jobb?
- utbildning i sthlm?
- eller kanske detta - http://www.happychild.se/getpage.asp?do={9037D1CE-FC1F-491C-A562-0FEB0E9CF8B4}&lang=

Who knows?


Kommentarer
Postat av: Emelie

Jag vill oxå ha förändring och utvecklas som person. Kikade på din länk o minnena gick tillbaka för ngr år sedan då jag var riktigt sugen på att bli volontär, kanske ngt man skulle satsa på ändå?! Ha en underbar fredag fina Ida!

Puss

2011-01-28 @ 09:19:22
URL: http://www.e-city.se/web/onside/
Postat av: MammaMorran

Men tråkigt att det inte fungerar med Iphonen- mms:ar du till det där numret? För mig fungerade det jättebra! Men nu har jag ju bytt till wordpress-blogg och då kan man ju ladda ner WP-appen så då är det ju som vanligt när man uppdaterar, precis som på datorn... Hoppas det kommer igång!



Trevlig helg!

Kram

MammaMorran- funderar över livet och ADHD/Autism

2011-01-28 @ 10:08:54
URL: http://mammamorran.se

Lämna gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0