Godmorgon!

Hej!

Välkomna tillbaka efter helgen, hoppas er helg vart lika bra som min.

Jag började fredag med lite lite godis, och lite tv, lördag började med träning, streama, en runda på stan, senare på kvällen var jag hos Lina där det serverades god mat och något glas rött.. mums!

Söndagen bjöd på en sväng till IKEA dör jag köpte en spegel, äntligen!
Slutade söndagen med en sväng på A3 och lite födelsedagsfika hos Håkan, gott gott..

Tyvärr inga bilder då jag har lite problem med mms till bloggen...!! Grr!

men hoppas det löser sig snart.

Jag ville visa er lite resultat från träningen, det låter säkert löjligt men tränat på rätt bra i 2 veckor, och igår när jag testade lite bikinis inför semester som för övrigt är om typ 15 dagar (hihi) så ser det helt OK ut!
Nu kommer jag aldrig kunna gå tillbaka till ett liv utan regelbunden träning.. skönt!




men nu måndag - time to work!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Hoppas ni hade trevligt i lördags...jag föll i matkoma efter Vita Elefanten, haha.

Såg en snygg pälsväst på dig i Linas blogg, I Like!!! O jag tycker du är så duktig som kör hårt med din träning! Kram

2011-01-24 @ 09:46:27
URL: http://www.e-city.se/web/onside/
Postat av: Ida Sandberg

Heeej!

Japp, det vart en lugn och skön lördag kväll, riktigt skönt. Haha, den där gamla västen, tack!

Kram

2011-01-24 @ 11:19:51
Postat av: tina

fin blogg:D

kolla gärna in min med:D

2011-01-24 @ 11:33:35
URL: http://tinisen.blogg.se/
Postat av: Isabel

Jag kommer se ut som en strandad val bredvid dig ;)Duktig du är me träningen!

2011-01-24 @ 16:40:29
Postat av: Ida sandberg

Isabel: Inte då, det finns ju en anledning till magen och där växer ju Sune... =))

15 dagar kvar idag! Kram

2011-01-24 @ 16:58:24

Lämna gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0