Lilllördag

Lill lördag, Lina och jag var riktigt duktiga förut att alltid ha lill lördag mitt i veckan med god mat och något glas vin, ibland något glas vin för mycket... haha..
På sista tiden har det blivit mest lugnt framför tv.. hm, Lina vi måste snarast ta tag i dessa kvällar igen... !?

Men ikväll går vi ut och äter tillsammans, ( kors i taket ) på K14.



Det är fläskfileafton för 149:-. Gott Gott!
Jag hoppas Lina är sugen på ett glas rött också.. hihi..

Så med andra ord ingen träniing idag, tråkigt men tänkte ta igen det imorrn med pump och sen har man ju hela helgen på sig att röra på sig, härligt!


Kommentarer
Postat av: Millan

Fasiken va gott med fläskfileafton =) MUMS!

Va det inte party som gällde hela helgen?!?! ;)

2011-01-26 @ 19:12:17
Postat av: Ida

Var riktigt gott med fläksfile! haha, jag får komponera festandet med träningen, eller så ser jag dansen på lördag som ett rejält pass.. =))

2011-01-26 @ 21:35:25

Lämna gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0