Lördagsgodis på en fredag

 




Snart är jobb dagen och veckan slut.
Vi närmar oss semester med stor steg, 17dagar kvar idag!! Jippie.. !

Ikväll blir det ett glas rött, nå mat och lite smågodis.. Jag har vart så grymt sugen på godis denna vecka, så ikväll slår jag till, ingen ide att vänta till lördag. Jag kör All in ikväll på godis!


Så här borde kanske lördagsgodis se ut för att vara på den nyttiga sidan, men min kropp skriker efter sockerchock, så jag ger efter och väntar med lördagsgodis i fruktväg till semestern.. En av fördelar med All inc hotell är att det brukar kunna finnas mycket färskt frukt och så vidare, och eftersom smågodis kommer lysa med sin frånvaro i Egypten så kör jag frukt i massor då.. Gott och nyttigt!



Nu hoppas vi på en kanon helg, med god mat och vin, trevligt sällskap, träning, och jag håller tummarna för att solen visar sig imorrn när man är ledig.


Kommentarer

Lämna gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0