Måndag 10 jan

Goood morgon!

Sitter på jobbet, dags att gå in i lilla ekorrhjulet igen..
Måndag - fredag 8-17.

Jag hoppas på en förändring detta år, men är lite saker som måste ordnas till först, saker som jag har lätt för att skjuta upp..

Men nu känns det som att motivationen att ta mig upp klockan 07 varje arbetsdag är denna bild..

SunFamily Sunrise Tirana Aquapark

Källa: www.ving.se

OMG säger jag bara! Hoppas på en resa dit, och hoppas solen håller sig framme då..
Håll tummarna..

Vill bara njuta av dagen, semester är aldrig A L D R I G fel, denna bild är från San Fran, när vi besökte Napa Valley i CA, solen sken och vi drack vin hela dagen.. I like!



Längtar efter solens första strålar!

Nähä, nu jobba på lite.

// Ida

Kommentarer
Postat av: Lina

Ser lite tomt ut i glaset haha...härligt med soooool!

Kram

2011-01-10 @ 10:36:29
URL: http://linastrandh.se

Lämna gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0