Resor

Resor är en del av livet, och om jag fick välja vilket jag får så skulle jag gärna resa minst 2gg per år.
Jag älskar solen, älskar livet utomlands, älskar det där livet att vakna på morgonen och inte riktigt ha några tider att passa, gå ner till stranden och bara vara.
Här & nu.

http://linastrandh.se/ hade idag bilder från OZ på sin blogg, det var 3månader jag sent kommer glömma, eller rättare sagt aldrig.

Det var en av dem bästa resorna jag gjort i livet, på alla plan.
men en resa som sticker lite ut ur mängden också är denna till Thailand med Lina, Viktor och Mikan.
Det var en underbar resa på alla sätt och vis, jag lämnade dock gänget efter några veckor för att åka hem till nånting jag trodde skulle vara för evigt.
Dumt. Idag vet jag att ingenting varar för evigt, misstaget är gjort och man ska aldrig titta tillbaka på det som varit, alltid och då menar jag alltid blicka framåt.

Men, detta misstag är ett av dem jag verkligen ångrar jag gjorde. Tanken var med resan att vara borta 1år, göra det jag velat göra hela livet - jobba och uppleva vardagen i OZ.
Hade jag stannat hade jag aldrig suttit där jag sitter idag, det vet jag.

Titta aldrig bakåt, men ibland kan man kan faktikst inte låta bli.

Going under...

Going under...

Söta alltid söta Lina.

Going under...

Going under...

Going under...

Going under...

Going under...

Going under...


buckets... mums..

Going under...

Ibland blir inte livet som man tänkt sig. ♥


Kommentarer
Postat av: Lina

Vi gjorde iaf de bästa m Thailand tiden vi hade så kul! Det finns en bra sak m misstag iaf å det är att man lär av dem. Förhoppningsvis iaf :) kram!

2011-01-15 @ 09:14:35

Lämna gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0