I´m Back!

Hoppsan är det torsdag redan?
Jag har haft lite extra att göra på jobbet denna vecka, så dagarna har bara sprungit iväg.
Skönt för det innebär att om ca 2h så tar jag helg..  I like!

Vad händer med vädret då? Idag gör det dock inte så myckt om det regnar, då jag ska sitta i en bil på väg down till Öland, men imorrn kräver jag strålande sol... !

Jag kikade igenom min Iphone häromdagen, och jag är riktigt dålig på att ta kort, jag väljer hellre min vanliga kamera framför Iphone, men jag hittade dessa.



Var hos farmor & farfar på lunch igår - kålpudding is dha shit!










Kommentarer
Postat av: Sandra

Men eller hur? SOL imorgon!!

2011-06-23 @ 13:13:44
URL: http://lilleput.blogg.se/
Postat av: sofia

Ja visst är den :D Det r inte ofta de lyckas göra bra filmer som uppföljare på den första ;) hur är det?

2011-06-23 @ 14:02:18
URL: http://sofiaekstrom.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0