Friday it is!

veckans bästa dag, helgen ligger och lurar bakom hörnet och idag vaknade jag med fulladdade batterier.. !
Så jag packade träningsväskan och åker och tränar direkt efter jobbet, känns som om jag kommer springa med lätta steg på bandet, skön känsla så här på morgonen.

Tänkte visa lite kort från veckan som gått








Kolla vad jag hittade! Smakade direkt när jag var hemma, nja sådär skulle jag nog säga.




Film och Carbonara = bra kombo!




Nu jobba 8 h, sen dags och ta helg!


Kommentarer
Postat av: Lina

Du den där carbonaran såg ju i n t e dum ut vännen..haha..kram

2011-03-18 @ 11:49:09
URL: http://linastrandh.se
Postat av: Veronica

Veckan ser ut och ha varit bra. Synd att det kom lite snö till, men den försvinner väl snabbt, NU måste väl våren stå bakom hörnet...

Ha en bra helg!

Kram

2011-03-18 @ 14:07:49

Lämna gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0