Lördag 12 mars

Hej!

Det var alldeles underbart att vakna upp till solsken idag! Sitter i köket nu och njuter av värmen..
Om några minuter kommer Milia & Maya hit, vi ska ha en hel dag med kakbakning och bio.. Mysigt!

Började dagen med en promme imorse, underbart väder förutom vindar som fortfarande är kalla..
Knäppte ( as always ) lite kort.





Underbart och äntligen känna asfalt under skorna igen!



Nu sitter jag här vid baren med datorn och läser lite bloggar, kidsen kommer snart då blir det en heldag med dem!


Kommentarer
Postat av: Isabel

Önskar jag kunde va med!!! Ha så kul=)

2011-03-12 @ 12:51:11
URL: http://meandus.blogg.se/
Postat av: M I M I

hejhej!

vad tråkigt att du fick lämna tillbaka dina :(

dessa skor är enligt mig normala i storleken. jag valde storlek 38 och de sitter perfekt på mig! vanligtvis har jag storlek 38 (vissa fall 37) :)

2011-03-12 @ 20:47:59
URL: http://mmmimi.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0