Lördag & söndag

Hej!

helgen är snart förbi oss, ny vecka väntar och denna vecka är det verkligen dags för mig att hälsa på hos A3 igen, nu har jag inte fler ursäkter för att inte träna.
Tjuvstartade denna helg med promme igår och lite hemma träning idag, jag och min boll..



Igår var jag ute en sväng med Festis, det gillade hon.






Lördags middag hos H, smördegsinbakad fläskfile, potatisgratäng och champinjonsås.



Japp, inte såå händelserik lördag & söndag

Nu ska jag ner till Coop och synda med smågodis, sen tacos hos sis & Danne.


Kommentarer
Postat av: Lina

Vad mysigt det ser ut! och maten ser ju alldeles utsökt ut :) kram

2011-03-06 @ 20:00:20
URL: http://linastrandh.se

Lämna gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0