Lördag 28 maj

Good morgon !
Nu är man uppe tidigt och kör packning för hela slanten, hm.. Alltid lika svårt att packa, ska vara borta ett par dagar nu, kommer hem igen på måndag kväll så måste ha lite clothes med mig..

AW igår på Restaurang Johanna med Jenny och Håkan, det var mycket trevligt. Vi var med i en musiktävling och kom 3.a.. Jippie!

Maten däremot var väl sådär, sommarbuffe bestod av några enkla plockgrejer såsom sallad, pastasallad, torr kyckling och några såser, jag var inte 100 nöjd, men man ska inte gnälla över onödiga ting va?

Outfiten var snabbt ombyte hemma, and this is it









Kommentarer
Postat av: ellinor sjöberg - bloppisblogg!



Tjena Hej!

Ta gärna ett mega hopp in på min bloppis blogg.

/ Ellinor

2011-05-28 @ 22:58:57
URL: http://ellinorsbloppis.blogg.se/
Postat av: Caroline

Hej! Åh, nu blev jag hungrig =) Ha en bra dag!

2011-05-30 @ 09:52:32
URL: http://mysticcc.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0