Weekend

Ja men vad händer med dagarna och veckorna?
ÄNTLIGEN är januari månad över, även om det på slutet innebar en födelsedag (min egen) så kändes det som jag ville den skulle passera bara. Ny månad och något steg närmare våren och värme.
Min kropp skriker efter att få slänga undan vinterjackan nu, slippa gå hem från jobbet i snöslask, frysa i lägenheten och utanför lägenheten, mörker, ständigt detta mörker.
 
Nu får det komma ljusare tider, postiva tankar och mer sol åt folket !
 
Men nu är det helg snart och som vanligt önskar jag er en trevlig sådan ♥
 
 

Kommentarer
Postat av: MADDISENJ

Jadu jag kan inte annat än hålla med dig, jag körde på skinnjacka över min stickade tröja idag när det blev en sväng på stan, kändes underbart :D Här blir det också ett glas rödvin eller två till kvällen. ha en fin helg!

2013-02-01 @ 16:49:33
URL: http://maddisenj.se
Postat av: Emmelie

Trevlig helg! Längtar till nästa =)

2013-02-01 @ 19:53:34
URL: http://www.andraintryck.blogspot.com

Lämna gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0