Bruce Springsteen

Får man chansen att åka på en konsert med Bruce så tackar man bara inte nej, det gjorde inte jag iaf när Conny ringde i lördags vid 16 tiden och frågade lite lätt om jag ville hänga med på konsert..
 
Jag tackade ja, poppade upp Spotify med Bruces bästa HITS och laddade kroppen full med energi för att sen åka in till stan och Friends arena för ungefär 3 h bra musik och rätt god öl..
 
Bästa låten på hela kvällen var denna: "Working on the Highway" så nu spelas den i repeat hemma i lyan, jag lyssnar och fantiserar om en snygg 63 årig man som står med gitarren på höften och kör en variant av Elvisdans..
 
OH MY GOD !
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Isabel

Galet snygg är han!!

2013-05-15 @ 14:27:32
Postat av: Cissi

Vad kul!
Konserterna har tydligen varit grymma, vet folk som gått på alla ;)

2013-05-15 @ 17:38:33
URL: http://cissileandersson.blogg.se

Lämna gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0