Oki Doki.




Jag är inte den som är den, jag behöver inte bara lägga upp bilder när man ser sådär halv perfekt ut. Denna bild tagen i vardagsrummet igår, var innan jag skulle knalla ner till A3, ni kan nog inte ens se skillnaden eftersom jag inte lagt ut någon före bild. När jag kommer hem från Egypten, så ska jag kanske (bara kanske) lägga ut en bild som jag tog efter jul. Den är hemsk! Denna bild däremot är OK, jag tar ganska mycket kort för att jag vill snabbt se vad som händer när man tränar, och jag kan bara säga även om ni inte ser det på bilden så märks det skillnad.
Så nu är det bara fortsätta i samma stil! Bra mat & träning, ska förhoppningsvis bidra till att jag springer timmen på under timmen. Det är målet 2011.
Nu mina vänner - väntar A3 på mig.





Kommentarer
Postat av: Emmelie

Duktig du är!! Åh så grymt brun kommer du bli på resan, bilderna ser verkligen grymma ut!

Kram!

2011-01-24 @ 19:43:37
URL: http://www.andraintryck.blogspot.com
Postat av: Patrik

Snygging!

2012-02-21 @ 17:45:55

Lämna gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0